hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Tuesday, April 26, 2011

sebulan lagi....

salam..,hye sume..pe khabar???baik??alhamdulillah...aku pun sihat jga....*walaupun korang x tnya kan...*erm...pejam celik pejam celik..tinggal lg sebulan je lg aku kat PMB ni..maklum la..da nk habis praktikal kan..

cakap sal da nak habis praktikal ni..mcm2 rasa de..rasa excited ada..rasa hepi ada....*mau x hepi da nk hbis study ni..hepi giler kot...*erm..rasa sedih ada...SEDIH???mengapakah?????jeng..jeng....jeng.....hahaha...harus la sedih...ble dah habis praktikal means aku da x de kat PMB ni...so..maknanya x dpt la aku jmp member2 aku yg sengal kat PMB ni....x de geng nak mengata...hahahahaha....*statement berani mati tau..*..x dapt kuih BOM shue bawa lg...macam2 g la.....mesti akan sgt MERINDUI time praktikal kat PMB ni t...(rindu ke???)

erm...lg sebulan nk hbis praktikal tp final report aku x siap g....slide presentation da siap...KOT...tapi ble bg lectrer view..skali dia soh tkar tajok r plak....adoi...tensen aku dibuatnya..mau x tensen...next week hari rabu dia da nk dtg visit...tah sempat ke x la aku nk siapkan slide tu....huh...MANE MAUNYE....... sangat tensen ok....tapi dlm tensen2 aku boleh rilex2 lg....ha..jgn x tau....aku punye pesen mmg gtu....da last mnt t bru la aku dok kelam kabut ok....sbb tu mmber aku sllu bising2 kat aku...mujur x brnanah telinga ni...hahahahahaha...

ok la..smpai d cini shj cite kite tok hari ni ok..smoga berjumpa lgi d waktu dan hari yg lain....hehehe...salam....bye sume!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment