hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Tuesday, April 19, 2011

tolong jangan PERASAN ok!!!!!!!!

sakit tol hati aku di buatnye...ada ke patut aku di katanye MINAT kat ko???!!!huh...x le trima btol la..x msok akal...ckit pun x le trima dek akal fikiran aku ni....huh...

mesti korang x paham kan pe yg aku cite ni...x pe2...ni bru aku nk cite ni...tadi tu melepaskan rasa di hati je...gni eh citenya....unit sebelah wat proses mengemas hri ni...tah pe yg di kemaskan aku x la mek tau kan...*x kuasa aku nk amek tau nyah*..ok fine...x pe la da kalo korng nk wat proses mengemas tu..hal korang la...ada aku kisah ke?ckit pun aku x kisah ok...TAPI....yg aku kisahnye...........mcm mane korang leh salah faham ha??yg korang g wat proses mengemas tu kat tengah2 jalan pasai pa??salah aku ke kalo korang wat keje tu kat jalan yg perlu aku lalu tok ke TOILET??salah aku jg ke kalo aku lalu 2,3 kali??dah aku rasa nk ke toilet..aku pegi la...x kan la sbb korng dok kat tgh jln tu aku x leh nk g toilet??suke hati aku la kan....

suke nk SPOIL mud aku tau korang2 ni....ada ke ptut bole ckap aku minat kat MAMAT sorang tu..sebabnye??? aku lalu ctu 2,3 kali....boleh??..huh..PLEASE la k.....not my taste.....da aku nk membuang..nk wat cane???????adoi.....x paham tol aku la dgn org2 yg pemikiran cam BUDAK SEKOLAH ni...malas aku nk layan....tapi seriusly...memang aku sangat sakit hati k dgn statement x msok akal korng tu!!!

No comments:

Post a Comment