hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Wednesday, May 4, 2011

jumpa yuyu!!!

yuyu??sape yuyu eh??ha.....tu la korang...nampak beno korang x baca entry aku yg dolu-dolu tu kan...ha...x pe2...aku gtau la eh tok korang2 yg bru je trjumpa or secara x sengaja terjumpa blog aku ni...

erm...yuyu tu ialah member aku masa mula2 dulu aku masok praktikal kat POS ni....pada aku dia besfren aku la kan..walaupun x lama aku dpt knal dia..sebab x lama aku kat pos dia pun kna transfr keje kat tempat len..lama x jumpa dia....msej2 pun x...kol??lagi la x...tp de r skali aku kol dia ritu...sekali je pun.hehehehehe..best kwan dgn yuyu ni...ada je citenya....suke tgk gelagat dia yg comel tu...

tp knapa aku boleh jumpa dgn yuyu plak tiba2 erk?????ha..tok pengetahuan korang, yuyu datang kat pos la tadi...aku pun x tau...aku balik2 je dr toilet mcm trdengar2 je sore yg macam aku knal..tp sape eh???skali tgk2 YUYU LA!!!!!


citenya....yuyu datang sebab nak menjemput...jemput pe??pe lagi kalo bukan wedding dia...yuyu da nak kawen da bulan 6 nnt...sebulan je lgi....tp aku x tau la dpt pegi ke x wedding yuyu tu..sebabnye 6hb tu plak aku da nk kna g klantan...wedding abang aku plak..pening da aku ni....pape pun aku ucap kan tahniah la kat yuyu...da nak jadi bini orang da dia....hehehehehe..


p/s: x lama pas tu t bakal jadi mak org da....hehehehehehehe

No comments:

Post a Comment