hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, August 11, 2011

CONT. pasal hipokrit 3...

sejak dr tu aku lngsung x prnh tegor n pandang dia g dah...bkn aku putuskan persahabatan aku dgn dia..x pernah sama sekali...g pun x baik wat cmtu..x kn la aku nk wat cmtu kan??cume....aku nekad yg aku akn treat dia mcm mane aku treat jiran2 len...tu je..kalo dia bg +ve reaction kat aku, aku x kan kdkut tok bg +ve feedback kt dia...aku anngp yg aku x pernah b'kawan baik dgn dia...cukup la stakat aku igt yg dia prnh jd kwn aku ms sekolah dlu..

masa tahun mula2 aku tau yg dia sbnrnya x suka kwn dgn aku, x di nafikan aku rasa benci gile kt dia..walaupun aku igt mak aku pernah ckp kat aku "jgn sesekali kt bnc org, sbb skali kt bnc org kt x tau 1000 kali lg len akn bnci kt"..tp mmg x boleh elak...aku ttp jg rasa bnc sgt kt dia...masa tu aku pk "biar la kalo org nk bnc aku..aku bkn tau pun.."hahaha...g pun ms tu muda g..ikot sgt kata hati...

nk di jadi kan cite, sbb aku ni tersangat la bnc kat dia ms tu...aku ada sekali terserempak dgn dia kt 1 shopping complex ni...kebetulan bnd nk jd kan...bkn aku mnt nk jd...citenya aku g la tgk2 hp kat satu kdai ni...pnye la aku excited tgk2 smp x pasan org kt sblh aku...skali tgk2 dia la plak dgn kakak dia...spontan je reaksi aku berubah dan ayat ni yg kuar dr mulut aku tanpa di sengajakan..."hish..patutla panas je aku rasa dr td....bla r...spoil mud aku btol..."..teros je aku bla dr ctu sebaik shj ayat tu habis ku ungkapkan.......hahahahaha...jahat kot aku ms tu..tp sumpah aku x sengaja wei..x plan pun nk ckp cmtu kalo terserempak dgn dia...

x habis kat ctu...citenya masa aku da cont study kat unisel..masih lg dlm tahun pertama..during my bufday..mmbr aku merangkap jiran aku jg kol aku..wish hepi bufday la konon nye...borak pny borak..tb2 dia ckp cenggini.."ma...***** kim salam kat ko..dia ckp hepi bufday"...reaksi aku?????korang boleh agak x??ala..kalo korang agak pun komfem x btol...x pe..biar aku je gtau k...reaksi aku adalh..."mimpi ngeri pe dia smalm tb2 plak nk wish bufday n kim salam kat aku???ke buang tabiat da???"eh...cop...tabiat ke tebiat eh??...hahaha...pastu ain tu pun jd ustazah la jap kononnye bg tazkirah pendek kat aku...masa tu dlm hati.."huh..membebel la plak.mls aku nk dgr...g la bebel kat ***** tu..dia yg mula dlu..kalo x, x de la aku nk lanjutkan..."  boley???haha,,gile hati batu kot aku...mau x....hati mak sakit nak diperlakukan sebegitu rupa....

p/s:TAMAT da cite pasal bnd ni eh..x mo da ku kenang kembali kenangan yg menusuk jiwa raga ku itu..huhu....ending nye ialah sampai ke sudah aku still x berbaik g dgn dia...raya dah berkali2 da..ktorng ni x jg bermaaf-maafan g...pe nk jadi????


No comments:

Post a Comment