hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, March 10, 2011

sakit je skang ni!!


knapa ye aku sakit x henti2...da dkt 2 mnggu da....start dgn sakit tekak, pastu dmam+slsma+batok.....pg klinik hbs duit aku..da la mahal klinik kt cni..padahal sakit x sbrapa..kalo aku beli ubt kt farmasi lg jimat....da la tgh kering ni....adoi....tp x pe la..da pg da pn kan.

bile dmam da ok, batok n slsma x jg ok lg....ble slsma da ok, btok still x bek2 lg...sek la terbatok.....pnat tau batok....tp x sepenat slsma la....bersin x henti2...fuh..komfem penat...mcm jln jauh je rasanya....hahaha......ni aku ni dok batok da cam org tua da......bising btol...aku rasa kalo org2 kat ofis ni bengang...mau aku kna sound 'oi..diam la..ko ni bising je'....hahaha..free2 je aku kene......tp seb bek la dorng ok..mmahami la bak kata org...da nk btok, nk wat cane kan....bkn aku mnta pun......saya x brsalah ok............................

bile da sakit ni korng phm2 je la....wat keje ckit je mula la sakit kpala..nk2 plak aku ni mmg da jenis hr2 skt kpala....keje x bnyk pn aku skt kpala....drive jauh ckit je pn aku da skt kpala...bile je yg aku x skit kpala??jarang skali la....aku pn da nek musykil ni.....pgi cek dgn doktor,dia ckp x de pape....tp knp kpala aku sek skt je??sape blh bg jwp???????tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha...pape je tah aku ni kan..mcm la korng tau kan...tp x pe la..mane la tau kot2 ada dktor TERBACA blog aku yg tah hape-hape ni kan...ha...blh jg dia bg spatah 2 kata....(tu pun kalo dia sudi la)

erm...ok la korng...kpala aku da wat prangai da ni....aku nk kna rht kan kpala aku dulu..g pun skang ni time lunch.....jmaat lunch lama ckit....blh la aku rht....hehe...ok la.....salam....da............................


No comments:

Post a Comment