hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Wednesday, March 9, 2011

penantian satu penyiksaan!!!

penantian apakah??huhu...penantian untuk tibanya hr sbtu.....x sbar rasanye aku nk tgg hr sbtu....blh rhat puas2...hrap2 la x de yg mngganggu masa aku nk rhat sbtu t...tah knapala bdan aku ni rasa letih sgt2 sjak 2 mnjak ni....sakit kpala jgn ckp la....mcm nk pcah rasanye...mengapakah???mungkinkah power spect aku smakin bertambah??oh..no!!!mane de wit nk tmbh power lg...alaun lom masok lor............................salah siapa??

eh...korng...rasanye da dkat seminggu jg aku x update blog ni kan??tp........x update x brmakna aku x bka blog ni...hr2 bka kot....tp x berkesempatan nk update entry baru....erm...knape ye?hehe..kalo korng trtanya2, nnt aku jwb kan...tp kalo x...aku ttap nk gtau jg..peduli apa aku....kan???hahaha.....ok...kalo korng nk tau aku x sempat nk update entry bru kt blog ni sbb nye aku dok sibuk cr tutorial untuk blog ni....mcm2 tutorial aku jumpa...ada yg mnyenangkan...x kurang jg yg mnyakitkan kpala aku....huhu..

jd..kepada blogger2 yg wat tutorial tok 'cantikkan blog' tu..aku ucapkan trimas banyak2....mmg sgt2 mmbntu tutorial2 yg korng share kan tu....x sia2 tau.....hehehe....contoh2 blog yg aku jadikan reference aku adalah.....CheQpPJoY, intanurulfateha (kat cni mmg bnyk gile tutorial yg best2)...tq so much kpada INTAN....so kpada blogger2 yg baru tu n nk touch up blog korng..boleh la g kat blog mereka berdua ni....hehe..snang je kan??kan???tp kalo ssh tok korng...korng blh la cr blog2 yg len yg wat tutorial jg...bnyk sgt2.....(sbenarnye aku nk cte sal hri sbtu...tp da cte sal bnd len plak da...mmg sgt x mnepati tajuk yg di berikan..hahaha)

erm..k la......nmpaknye da smpai time keje kot....8.30a.m already...ok la...nnti kalo rajin n berkesempatan aku update lg blog ni......da....................salam

No comments:

Post a Comment