hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, February 9, 2012

Knp aku rasa sakit sgt...

Ya Allah...knp aku trtggu2 msj dr dia?sakitnya aku rasa stiap kali tgk hp ni....mampu ke aku troskn sume ni?Kau kuatkn la hati aku ni Ya Allah....


Makin sakit bl igtkn kmgknn 1 hr nnt dia akn rasa prsaan yg sama pd aku dgn apa yg dia rasa pd kwn dia yg sllu sktkn ht dia...


smoga dia akn tau nnt knp aku wat sume ni....

smoga dia sntsa tau yg aku sgt syg kn dia...

smoga dia igt jnj aku yg dlu bl dia da brbaik dgn org yg pling dia syg...

smoga org yg pling dia syg tu akn lbh mnghargai dia....


Aku mnt maaf sbb trpksa gna cara ni..aku cuma nk dia tau....x semua yg kt nak kn di dunia ni kt akn dpt...pasti ada yg trpksa di korbankn...kalo x smp bl2 pasti x henti2 ada yg terluka...biar la sakt skrng...smoga ada bahagia 1 hr nnt utk kt sume....


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment