hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, September 22, 2011

smoga dia tau....

smoga dia akn tau 1 hr t 

  • mcm mane aku syg kan dia....walaupun tnpa aku ucapkan perkataan sayang tu lg nnt....
  • btapa aku slalu pk kan dia stiap msa..walaupn tnpa aku tnjuk igtn aku pd dia..
  • btapa aku sedih stiap kali tgk dia brsedih
  • yg aku akn slalu syg kan dia walaupn nnt aku mngkn trpksa pg dr hdup dia....
  • yg dia akn slalu ada dlm ht n igtn aku walaupn aku pg jauh dr dia nnt....
  • yg aku x prnh harapkan balasan syg aku pd dia....
  • yg aku nk tgk dia sntiasa gmbira....
  • btapa dia sgt penting dlm hidup aku...............



1 comment:

  1. ingat lah....
    stp kesabaran itu pasti ada balasan yg setimpal..
    berusaha lah untuk bersabar dn hadapi hidup yg penuh dugaan ini dgn fikiran yg positif dan hati yg terbuka...

    ReplyDelete