hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, August 4, 2011

T'ingat cite dolu-dolu...

kadang2 bile kt tgh dok rilex2, tenangkan fikiran, x semena2 kt t'ingat cite dolu2 kan...x kisah la psal pe pun jnj cite dolu2....cite sedih ke, cite klakar ke...kan??aku kan kalo tetiba je t'ingat cite dolu2 mst aku dok t'tanya2 "nape tb2 t'ingat plak ni??????"..dah b'tahun2 pnye cte smp aku pn x igt da, tb2 blh t'ingat lak..cite tu mcm saje je nak tumpang singgah kat kpala aku ni...suka2 dia je...da la x mnt izin....bile dia da dtg singgah tanpa di undang, aku pun mula la nk review blik dlm kpla ni...pastu senyum+gelak sorang2....hahahahaha...klakar kot...cite dolu2 yg konon cam cite sedih@benci sgt2, bile igt balik rasa cm klakar je kan...siyes kot.. sumpah aku x tipu...ha....tgk..mula la aku da gelak sorang2 ni....jgn ada yg kata aku b'angan sudah ler.........

p/s:mesti org tu tb2 terindu kat aku kan???sbb tu aku tetiba je blh igt bnd yg aku x prnh nk igt....mula la nk pasan tu..hahaha...

No comments:

Post a Comment