hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Thursday, July 21, 2011

LupA La..........

da lama aku x update blog aku yg satu ni...knp eh?bz keje ke?hahaha...mmg x sgt la nk bz pun...cumanya....aku lupa la aku de blog...BOLEY???serius x igt sndri de blog padahal dok baca blog org len bkn men hari2 lg...nak2 blog SEPET and QERY...mmg best aku baca blog dorang ni...

urm....aku pun bkn de bnda nk  story nk update blog ni slalu pun...tu yg bole smp lupa de blog..x leh bla kan alasan...haha....tp tu r kenyataannya....aku syak la kan peluang tok aku dapat amnesia mmg trsangt la ada...mau x....skejp naw lupanya.....lama ckit x bka email aku da bole lupa da password aku apa...padahal x la lama mana pun...sebulan pun x smp...adei!!!!!!!!!!!kompius....................

No comments:

Post a Comment