hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Wednesday, July 27, 2011

CONT. pasal hipokrit...

boley x nk review masa kecik2 dlu?x brp nk kcik r sbnrnya...hehe

citenya dlu aku de sorang besfren...dr kecik ktorang kawan..dr ktorng x skolah g...sblom tadika..betol besfren r ktorang, g mana2 mst sama2...nk g kdai pun sama2..g skolah sama2..bnyk la yg sama2...kalo bosan2 aku slalu g lepak rmh dia...tgk tv la ktorng,pastu cite2...slalunya dia je la yg b'crita..aku ni tukang dengar je....tp x pe...g pun dia kan besfren aku....

da slalu sama2, smp form 4 dia dpt offer teknik kat kuala lipis...aku pnya la nangis sbb t aku x de geng da...mst aku sorang2 je t...seminggu pas tu aku plak dpt offer teknik kat klang...tp dia x nangis pun...hahaha...aku je yg t'lbih emo...

sjak masing2 da dpt blajar tmpt len, da x sama2 da...ktorang pun da x rapat cam dlu...awal2 tu ok je lg..ble time cuti still lepak dgn dia g..mcm2 dia cte kat aku pasal skolah dia..aku cm biasa la...lbh bnyk mndgr dr b'crita..tp aku x kisah sbb aku da biasa...tp makin lama makin renggang plak ktorang...ble cuti aku g lepak rmh dia, da x bnyk yg dia nk ckp dgn aku...lepak sama..tp masing2 diam....pelik rasanya..

ada satu hari tu dia ajak aku g ikot dia...g KL kalo x silap aku...aku pun da x ingt sgt da sbb da lama... dia nak jumpa bf dia...actually bf dia tu senior dia...aku ikot kan je la...kalo x, xkan nk biar dia g sorang2 kan.......first time aku jmp dia bf dia tu mcm x bole ngam je...tp lama2 ktorang ngam...ada je cite kalo ktorng jmp...kalo x pun ktorg msj or call...borak2 kosong je r...hilangkan bosan...sonok kwn dgn bf dia...otak x btol...mengarut je kalo dgn dia tu....

x lama mane pun ktorng rapat...rasanya aku msuk diploma ktorng da jarang cntct da...tp still ada jg la cntct walaupun x slalu...ada gak skali dua hang out dgn dia rasanya...tp bkn b'2..de mmbr2 len jg r...pastu ktorng da lama x cntct...besfren aku tu pun da lama jg aku x cntct.....pastu tetiba aku dgr cite kata dorang da break................................urm....

p/s: nnt aku cont g....panjang sgt plak rasanya...penat aku menaip....

No comments:

Post a Comment