hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Sunday, May 8, 2011

aku undur diri untuk ke sekian kali nye.....

untuk ko kawan...biar la aku undur diri dari ko....untuk x mnambah lagi kekusutan yg ada...spaya kau x lagi pk yg aku ni cuba tok ganggu hbgan ko n soulmate ko...aku undur diri walaupun aku sendiri x pernah terniat nak ganggu hbungan korang...kalau aku nk ganggu hbgn ko..dr dulu lagi aku dah buat...knapa msti aku nk wat skarang sdangkan aku sndri da de soulmate aku????bercakap guna la otak kawan....sblum tu aku mnta maaf bnyk2 kalo de dari aku yg mnyinggung ko.....mungkin kite da x boleh nk jd besfren mcm dulu dgn alasan ko sndiri x perlukan org len dlam hdop ko since ko hnya perlukan soulmate ko je skang......sbg kawan..aku doakan kbhagiaan n kbaikan utk ko dari jauh.....tq....

No comments:

Post a Comment