hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Saturday, March 5, 2011

oh sabtu!!!

erm...slalu hr sbtu cmni aku de geng nk g jln2...de je tmpt nk di tuju walaupn x jauh mane....tp hri ni aku x de geng....member aku de exam isnin ni..so dia x pat la nk dtg lepak rmah aku cam slalu...bsan gile....x tau aku nk wat pe kat rumah ni ha...tgk hindustan pn da hbs da....nk tgk cte len x de cte mnarik lak..nk tgk vcd rasa nye sume da tgk da...nk tgk TRON x de mud lak..tah best tah x..tu kazen aku la tu cbuk sgt suh beli..konon nk tgk...tp smpai skang dia wat derk je....sabar je la aku.....

pe nk wat la kan bosan2 ni....parents aku da cbuk g kenduri kat kg pandan..ktorang (aku n abg aku) follow mlm kang pas mghrib...arghhh...kenduri la plak...lg triple la tahap kebosanan aku....huhuhu..




makan dah...main dgn sara pun da...tdo pun dah......aduhai......ble keje aku cbuk dok tunggu hri sbtu mnjelma...ble da menjelma hr sbtu aku kbosanan plak...mcm mne tu?x tentu arah aku di buatnye....kaki ni rasa cm nk kuar je..tp x tau nk ke mana sbb x de mmber.....nk berbual pn x tau nk berbual dgn sape...knp la sbtu ni sungguh membosankan??????????


ha...ni la sara yg aku ckp td.....sara ni ank kpd jiran aku...stp hri sbtu & ahad aku mesti main & bawa dia g jln2...comel kan dia???sgt nakal....sume benda pn dia nk...pantang nmpak org mkn..dia pn cbuk nk mkn sama..x kire la dia blh mkn ke x mknn tu...yg dia tau kalo org mkn,dia pn kna mkn jg......hahaha



No comments:

Post a Comment