hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Monday, March 28, 2011

KERANA TSUNAMI...

ai korang...korang mesti da tau kan story pasal TSUNAMI yg berlaku kat JEPUN tu...kesian kat dorang kan??mmg tragis tol.....erm....tu cite kat jepun...effect nye kat MALAYSIA korang tau x??ha...aku pun x brp nk tau..maklum la x brp nk ikot sgt keadaan semasa kan....hehehe(kantoi diri sendri la plak)..tp x brmkna aku x tau lngsung tau...ckt2 blh la...(mampus aku kalo masa interview t org tu tny bkn men bnyk isu semasa)..

tp yg pasti n komfem aku tau, tsunami tu mmg sgt memberi kesan kpada student2 IPT yg nk praktikal k...BAGAIMANAKAH????ha..cane..cane??hahahaha..tah pape tah...wat kalut je lebih...x de la korang..actually member aku bru je kna reject dr sebuah company ni..padahal before tu sume dah komfem...sgala borang2 yg perlu di isi dah pun di isi oleh member aku tu...kire suma da settle la..tinggal lg nk tgg masa je tok masok praktikal..alik2 dpt brita mengatakan yang company tu terpaksa reject dgn alasan rugi akibat tsunami kat jepun tu...adoiai....cian kat member aku tu..ssh ht di buatnye.....kot ye pun rugi x dpt nk bg elaun pun x pe la kan...praktikal x de elaun bkn nye teruk sgt pun....lg better x dpt elaun drp x dpt tempat...tol x??x le bla tol la...hangin tol aku...dan..tok pengetahuan korang..member aku tu da reject 3 company tau...itu adalah kerana dia dah komfem dpt kat company yg aku cite kan td....huh....x de rezeki la kot kan...nk wat cane..so terpaksa la cri company lain tok praktikal....x de elaun pun x pe..yg penting dpt tempat.....

korang2 pun kalo de tau mane2 tmpt praktikal tok dak IT roger2 la aku eh..member aku ni best student tau...every semester dapat DEAN LIST.....mmg terbaik...x rugi company yg mek dia tok praktikal...lg x rugi kalo tros mek dia keje tros...hehehe..(terpromote labih plak)....tp aku ckp yg btol...x tipu tau....

ok la korang....nnt kite cont cite2 lg k....aku kna wat keje la.....bye sume.......................

p/s:kalo korang nk tgk pic2 tsunami kat jepun tu korang tgk la kat 'kenal2' k......



No comments:

Post a Comment