hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Monday, December 27, 2010

Y0uR w!sH comEs tRuE!!!

kalau la wujudnye hari untuk 'our wish come true'....bahagianya la hdup kan...semestinye la sume wish kite akn mnjadi knytaan....huh..mmg best....
kalo korng la kan..pe agaknye yg akan korng wish kan?????
hehe..kalo i la.....bnyk tau nk di wishkan....di antaranya....i wish..............
  1. my parents will always hepi and have a good health..
  2. 2 be the daughter of the righteous for my parents...
  3. my family will be a hepi family 4ever n ever...
  4. tok balas jasa my parents
  5. 2 fulfill my parents request or wish.....
hehe..ada bnyk lg ni sbnarnya....tp x dan la nk tulis.....bnyk sgt....tu bru bab paents...blom ms g bab 'myself' and 'my future life'...hahaha...over la plak kan.....so???da.....................

No comments:

Post a Comment