hye guys..cheema here..welcome to my blog..harap korang enjoy wif my blog & feel free to drop your comment here..tq

Monday, December 27, 2010

apa kesudahannya??

erm....hari ni hari yg pling mgntuk skali untuk aku rasanya....nk pg ofis pg td pn rasa mlas sgt..brat btol nk bka mata ni...tp krn mmikirkan yang aku ni sbnrnya praktikal 'je', so trpaksa la aku gagahkan jg diri aku yg mls ni....smp2 ofis ada notes plak atas meja...pe lg...da tntula ada keje yg mnanti tuk di bereskan,,,hehehehe....tngah2 cuba, try, test tok siap kan keje 'trsebut', blh plak la ada mistake...tah dr mane puncanye..aku pn x tau..(seingat aku, aku juz follow step yg di ajar je..tp mcm mane blh jd mistake??)erm.....mungkin kpala aku da biol la kot..maklum la...mengantok la katakan......yang merunsingkan kpala otak aku ni, mistake yg x disengajakan tu dah mnybabkan keje aku trgantung x brtali.....maksudnye...aku x blh nk proceed da keje tu....so..nak x nak trpksa la tgg bos...bos plak cuti...harap2 x kna marah la nnt...lgpun bkn aku sengaja nk wat salah.....huhuhu..(mnta ampun bos....btol2 x sngaja....)...smp skang aku pn x tau pe la ksudahan keje aku ni.....pning kpala.......................

No comments:

Post a Comment